Ron NG Undercover

Discussion in 'E.U. (Emergency Unit) - 學警狙擊' started by Choy1314, Feb 20, 2009.

  1. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    i guess you guys already watched or maybe some still not watched chapter 5 well

    Ron has already cloesed one drug underground..

    also this thread is to talk about Ron NG undercover...

    or you guys could be undercover to for thos drama and talk about what can happen in each chapter yeah this could be a good game.. haha-roflyawn
     
  2. I like Ron in part one and Two, hope this one is good too. I haven't watch it yet
     
  3. jdm_s2k

    jdm_s2k Well-Known Member

    1,229
    298
    49
    Tin is in trouble already

    what now?
     
  4. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    nah i think he is going to battle him self out as he has so much contacts.

    but tins driver is helping mic haha.. -rolleyes
     
  5. jdm_s2k

    jdm_s2k Well-Known Member

    1,229
    298
    49
    yah the driver was unexpected...

    i'll like episode 6

    as gun fight will happen..
     
  6. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    yeah it will be good.

    but im going to try and not watch chapter 6 and save it until wed and watch all 3 lol but i know i can not do it.. haha-detect
     
  7. jdm_s2k

    jdm_s2k Well-Known Member

    1,229
    298
    49
    u cant its too tempting....
     
  8. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    i know i was going to do it for the first 3 chapters but its like someone is controling me haha..

    i want the chapter 6 vcd now lol im sure its around the net somewhere?

    maybe? xD-dead
     
  9. freeversez

    freeversez Member

    17
    26
    0
    haha i haven't started this series yet but i'm definitely going to watch it since ron ng is in.. =)
     
  10. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    oh you will like it infact take your time as you have 5 chapters if you finish all at once you will crave for more is like taking drugs haha

    enjoy it. -inlove
     
  11. hkop

    hkop Well-Known Member

    105
    244
    0
    lmao i love the part where tin ko says: GON DO MEI JO MEI AR!! BAC JO KER LA!
     
  12. KaY_xD

    KaY_xD 但願人長久,千里共嬋娟

    so far, he doesn't seem to be the one undercovering - it's Michael Miu.

    oh well.......Michael Miu has more wrinkles than a few yrs ago....he's only 50-ish....oh well again
     
  13. gamer123

    gamer123 Well-Known Member

    175
    41
    0
    yea the driver part was unexpected

    but i dont get how ron can go undercover. i mean "ah so" thinks hes in the gang but michael tse and his "lans" know that hes a cop?
     
  14. Kaitou_Kid

    Kaitou_Kid Well-Known Member

    1,400
    86
    0
    i feel that ron ng's character is so dumb and retarded. so hot headed. he needs a chill pill!
     
  15. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    no more tin gor.. well he did not last long in this did he. haha

    well lets see what mic has to say about the money.. he got alot to explain to tin gor wife haha..

    next chapter should be good.
     
  16. jdm_s2k

    jdm_s2k Well-Known Member

    1,229
    298
    49
    g unit

    u watched epi 6 already? lol im only downloading it now!
     
  17. Choy1314

    Choy1314 Well-Known Member

    386
    53
    0
    yeah i was going to watch it on wed and have 3 chapter. but i could not do it it was to tempting.-sleep:rl:
     
  18. nnyeoh

    nnyeoh Member

    5
    26
    0
    i think this is a good series n i just got 3epis only
     
  19. dragonsy42

    dragonsy42 Well-Known Member

    68
    233
    1
    I've already watched episode 8. Looks like they're going to fire Ron Ng.
     
  20. hayato2000

    hayato2000 Well-Known Member

    127
    244
    0
    i can see it now, ron is lured to the darkside :p...."u dont know the power of the darkside " :p and in the end he betrayed mui?