PA Meeting@London ^^

Discussion in 'Random / Offtopic' started by evil_mui, May 19, 2007.

  1. I kno what uncle kit looks like -blush2
     
  2. don

    don ello

    that's gonna a bit hard....maybe say what colour your going to wear beforehand
     
  3. yeaaa pink!
     
  4. Phoenix

    Phoenix *~Though she be but little, she is fierce~*

    6,061
    624
    620
    dont worry, i'll come once the details are set..=)
     
  5. Nahhh just ring them up ^^
    And be like oi!! Meet at this place -lol
     
  6. 小小

    小小 (゚ー゚)(。_。)(゚ー゚)(。_。) afk

    or hold a huge sign with your usename on it:p
     
  7. don

    don ello

    awww...making me want to go....since i want to see how nice phoenix is in real :D
     
  8. nah a sign with PA MEETING will work.. with sexy mui mui holding it -bigclap
     
  9. Nah...I wont kno what I'm gonna wear until that day -lol
    Depends what I feel like ^^


    Yeah thats what I was sayin to Uncle Kit...
    U kno like they do at the airport -lol
    PA!!!


    u sei la -noclue
     
  10. don

    don ello

    you should join up with them too....
     
  11. 小小

    小小 (゚ー゚)(。_。)(゚ー゚)(。_。) afk

    then everyone will point and laugh at mui mui -lol
     
  12. Phoenix

    Phoenix *~Though she be but little, she is fierce~*

    6,061
    624
    620
    -blush thank u..well if u see a girl holdin a bag of cookies then u kno thats me..=)
     
  13. BabyRain

    BabyRain Doppelgänger of da E.Twin

    @Phoenixgirl: Where are you from?
     
  14. don

    don ello

    omg...lol ....cookies -bigsmile
    someone already ask that b4
     
  15. Ur the one that thought of that idea...
    So u should be the one holding it ;)
     
  16. 小小

    小小 (゚ー゚)(。_。)(゚ー゚)(。_。) afk

    i would but i live too far away :p thats 200 miles or more from my place to London ;)
     
  17. hahaha aaawwww sos weet ar <3 even more cookies :D
     
  18. Doesnt mean u cant come ;)
     
  19. Phoenix

    Phoenix *~Though she be but little, she is fierce~*

    6,061
    624
    620
    =) thanks resentless

    @babyrain: i'm from London,UK
     
  20. don

    don ello

    that's not as far as across the ocean