Ngor G Ging!! ~

Discussion in 'Super Trio Game Master - 超級遊戲獎門人' started by njthaman, May 28, 2010.

  1. njthaman

    njthaman Property of C Mui

    248
    53
    0
    LOL love this part of the show ^^
    Especially when they goooo mega fast -lol
    ... But its gettin cut shorter and shorter =(


     
  2. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,927
    576
    467
    Best game of each episode for now :)

    It's actually harder than you think though, played with my friends :(.
     
  3. njthaman

    njthaman Property of C Mui

    248
    53
    0
    LOL I tried it before too xD
    It's soooo hard but funny -lol
    It's even harder when its just 1 vs 1 with no audience...
    Cos ur tryin to watch the opponent to see if they make any mistakes while tryin to think of ur next move xD

    Think I'm gonna make the people at the PA meet play it
    Kekekeke ^^
     
  4. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,927
    576
    467
    LOL yeah. Go to a sushi store, and make soy sauce full of wasabi and stuff :)

    Too bad im not in UK. :(
     
  5. the invisible wasabi is just evil-lol
     
  6. mr_evolution

    mr_evolution ( • )( •ԅ(ˆ⌣ˆԅ)

    9,967
    590
    57
    All the past sushi games have been the best part of the show. This one is not exception.
     
  7. [N]

    [N] RATED [ ]

    lol its too funny watching those celebs who can't stand the wasabi haha like derek kwok. otto fucked with jj with that invisible wasabi.
     
  8. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,927
    576
    467
    LOLL. Gum Gong added extra invisible wasabi.

    By any chance, can i buy the invisible wasabi to prank my friends? That'll be funny ;)
     
  9. kevin

    kevin RAWR!

    Must agree that it's funny, especially when they flop on their first go haha.

    Who found the end of episode 5 (42:37-43.24) hilarious when the senior candidate participated and didn't get the hang of it, she herself even cracked up, totally priceless -lol
     
  10. LOL todays episode was joookeees -lol

    Deep Vs. 6 Wing xD
     
  11. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,927
    576
    467
    LOLL YEAH. That was the best of the episode!