I LOVE Running Man~!did u guys see the latesT GARY ONE?

Discussion in 'Korean Chat' started by homoloto, Sep 2, 2011.

  1. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    I'll keep dreaming but imagine Sica was a perm member. The Stress couple. LOL!

    Or even though Gary doesn't have much scenes with Lizzy, Lizzy can bring lots of positive things back with her cheerfulness.

    Sadly, they're both busy. But no need to change members too. M.C. was a skit that got everyone into watching lol
     
  2. Lizzy's a minor lol They see her more of a little sister than anything else
     
  3. kdotc

    kdotc 안녕하세요빅뱅K-Dragon입니다

    lizzy isn't a minor lol shes born in 92....anyways just 1 girl and guys and they treat ji hyo like a guy..they need a feminine girl to satisfy more male viewers
     
  4. EvilTofu

    EvilTofu 吃|✿|0(。◕‿◕。)0|✿|吃

    6,284
    497
    449
    they need another athletic female member, not just a pretty one but it won't hurt...
     
  5. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Ep 81 filming way yesterday.

    SJH, YJS, and Gary on one team. Wonder how it'll turn out ;)

    KJK with the EASY Brothers. LOOL! Wonder if he'll get soo frustrated..
     
  6. They tried with Lizzy for a few episodes
     
  7. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Showed clips of Gary at Europe. Sucks that his 'trip' is not really a trip as there were hidden missions and his schedule were so tightly packed.. it's hard to enjoy his trip to Europe.

    Gary seemed dead throughout the episode.. after hours of flight on the airplane, he has to start filming once he lands. He even tries to sleep during the episode.

    I think this is GwangSoo's first time winning a solo mission.. LOL! I was soo surprised and feeling so happy for him.
     
  8. Yea even though it seemed like a rush vacation, just the food itself is honestly worth the trip, imo.

    I have tried a lot of the food he's tried, and believe me when I tell you, that the german sausages, sour krout, beer, shnitzel and schwein hoxen are damn good. You really can't find that food anywhere else.
     
  9. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Might just do my opinion every episode, every week.

    SukJin with the new loveline in the beginning and Gary says its only the beginning of MC (again). Thought that was a bit awkward.

    I thought the first game at the spa was pretty good. Crazy giraffe going crazy was pretty funny. Haha in a daze when DaHae cleaned his foot. The water balloon part was funny too. But the karaoke-part wasn't as great.

    The spy game. Thought it was a great idea to make everyone as a spy, making some awkward talks between the members. To be honest, i wasn't too happy about the outcome, kinda felt that it was somewhat scripted. YJS after killing his own teammates twice but failed to look at the name tag.. which if he did see it at first.. RM-team might had a chance of winning. But DaHae's fan probably want to see the "heroic" side of her, thus letting her win? Rarely any guest comes on and loses in the final mission.

    It would be nice of JiHyo and DaHae had a 1vs1 battle, after JiHyo overcomes the shockness.

    What was really hilarious was when everyone was trying to pull a prank on YJS in the jail. Assuming they don't know they're all spies and then suddenly singing the song. (Y)
     
  10. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    A much more intense and better episode than episode 82. The feeling-what's-in-the-box game was kinda hilarious with JiHyo. I guess that part was the highlight of the fish market.

    The sand part is a part where if i had that mission to do, i would go crazy like Haha too. LOL! It's indeed a smart mission by the PD, it seems impossible but there are more than 1 ball/person. Its nice that Running Ball returns.. i miss those days :(

    The final showdown was a good and i felt it was unscripted. Haha taking out KJK and KwangSoo was a joke. KJK having a mental breakdown, and Haha apologizing to KJK when he's eliminated.. reminds me of how KwangSoo eliminated KJK in SuperPower episode and apologized too. LOL! The battle between SukJin and Gary made me think that SukJin actually had a chance of eliminating Gary, but Gary turned it around. The battle of the 3 men was pretty intense and funny.. it felt very natural and unscripted which i liked very much.

    I also liked how YSJ didn't hesitate to eliminate DaHae, just like how the game should be played properly :) Kinda hope they showed more of the last scenes.. like what gifts they took home and stuff.

    Very good episode.. much better than 82~
     
  11. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Love the return of Hide-And-Seek. One of the best segments of RM, and this is what made me love RM at first. +10 points for bringing it back.

    As always, Gary is always so easily fooled. Seungri was smart with the bells, but as expected the Commander caught his plans. GwangSoo having to follow KJK all game was a joke to everyone, it's a smart move by BB tying the strongest and one of the weakest. KJK cant be KJK anymore when he's attacking, which I kinda miss. When GwangSoo ripped of KJK, it was pretty funny.. then his own name tag got ripped as expected.

    Haha playing GD was hilarious, but guess he'll be played next episode. They only showe like a few seconds of the jail scene, which i wished there could be more b/c i think it'll be pretty hilarious. It wasn't like they were running out of air time? (Heard that the slots have been moved for 2 weeks cause of another show?)

    I guess there was no way for the editors to put the 2 parts into 1 episode, so despite 84 being one of the shortest RM episodes of all.. they can hopefully drag the ratings for 2 weeks. Looking forward to next week.
     
  12. ^ Where are you watching RM? RM subs typically come out on Monday-Tuesday right after the broadcast
     
  13. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    I know, i download from kshow once its out but on Monday-Friday i watch the HK-TVB stuff so i really have no time for any more shows with school stuff and all. I watch all the Korean or Japanese shows on the weekend, like Running Man, IY2, Wild Romance.. etc :D

    You guys should write a quick opinion on each episode, i would love to see the different opinions for each episode :)
     
  14. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Another short episode that barely touches the 60-minute mark. Again, love the concept of the hide-and-seek that never really makes me feel bored. Even Haha said they haven't played this game in a while. They've brought this game back a few times recently and i loved it.

    GD gets his revenge on Haha once, but i think it woulda been more if the RM-team didn't finish their mission so quickly. KJK as always finds his way to split from the giraffe. I found it awkward to have their jacket around their bracelet but I didn't even pay much attention to it. The spell rings were embarassing to use as expected, and once YJS heard about the "Ruler of Space", he didn't want to hear anymore cause he once had that power -lol.

    Gary & JiHyo were first to be out, no scenes were shown from that but wonder how it woulda been like. Maybe its like the first episode of MC where Gary bought her a drink? Ahaha. The first jail scene even showed SukJin sitting between him. But enough with MC. The jail scene with the failed skit with GwangSoo was hilarious.. and them trying to explain what happen with them & GS exploding was hilarious. Laughed at that part the hardest in that episode.

    Jail scenes are always great to have imo, shows the humourous side of the episode rather than the tense side of the episode. Even in the Sherlock Homes episode, they didn't have much jail scenes. That's not really important to the episode, but its something i do love watching.
     
  15. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Great, great, great episode. Love the "olympic" style format. They definitely need a part 2. The first 3 games were a joy to watch. The high jump looked pretty fun. It seemed like yellow team could sweep the whole team. They probably had shit loads of cut scenes in the bowling game to save time. But it was really a surprise anyways. GwangSoo i think could have even made 1.6 in the high jump. ;)

    They should really take account to the first 3 games. If they counted by # of 1st place, yellow team would have won. Guess the last one was the "big" one.

    Couple of funny scenes in this episode. Had quite a few good laughs in this episode. From the sit-up scenes.. Haha's part and YJS part was funny. How YJS was litterally dying to go the bathroom was funny. This is one of the episode that I would really wanna be guested on RM.. ahaha :p
     
  16. Ep 87 is pretty entertaining lol Han Ga In -inlove
     
  17. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    I dont know why but in this episode.. she kinda reminds me of Yuri

    Interesting concept. I think with all the green in the picture diaries, it really deceives all the members thinking that HGI's first love is YJS. I thought the colour of the shirts and shoes were a crucial hint, but only indeed a deceiving hint.

    I guess the Hula-Hoop game was only a game to kill time.. but it was quite entertaining. More entertaining than the main mission. I also find it hilarious that young Gary seemed like its played by a girl (lol). I also thought they wouldn't bring up Monday Couple any more, but they did it as part of the memories. They were actually together for a while during the episode, and if MC was still here.. they surely woulda gotten more screen time together. Oh well.

    KJK was desperate to be her first love, and got used a lot. Gary had his hope even until the very end. I felt the ending was scripted (again), you would think that the "baiting" trick and having the members walk in front of the guest with their back facing towards them is kinda stupid if they've been playing this game for over a year. That's when i feel like i dont like the results.. but what can we do?
     
  18. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    Everyone was surprised that the guest was BoA. Even the rumour of her being on the show surprised a lot of people. It really is her first reality show and i think she pulled it of good. It was good for a first. She talked a lot which i do enjoy rather than those people who come on to the show and is shy~

    Overall, i think this episode is a hard one for the cast. First mission alone, I dont think i would have got that myself, so that was a good way to solve a code. Second mission, it was nice to see the drawings of the members again. Showed some clips of the old episode and it reminds me how much I miss the old format of actually team vs team, head-to-head competitiveness at each venue. It took a while for them to get the mirror reflection hint, so I liked that part too. Third mission was kind of boring..

    Main mission, it was funny at some parts especially when SukJin also got the nametag while his was ripped off. KJK and Haha trying to pull of JiHyo's nametag part was a funny skit as well, and how she got out was kinda funny. However, the ending i felt was scripted again. First of all, yea you can say Haha was tryna be nice to let her rip his nametag off after she fell, but u could feel that was a bit awkward. Second, i know shes a guest & world star but she ripped of her own nametag so she should have been out? -whistle

    W/e, she's a good guest to be on Running Man and i wouldn't mind her coming again in the future. Gary's stress came back and it's been a while since we've heard that :)
     
  19. WeakNiZ

    WeakNiZ Well-Known Member

    360
    53
    0
    Which site are you guys download running man from? The site I'm using is still subbing and editing episode 79 for the past 2 weeks! =(
     
  20. Jeff

    Jeff 神之馬壯

    7,925
    576
    466
    iSubs - Great Quality Translation & typesetting, slower release
    KSHOWNOW - Poorer Translations, faster release

    I personally watch+download KSHOW first, then when iSubs release comes out.. i redownload+watch it again