A tribute to the classic beauty - Audrey Hepburn There is simply no actress nowadays whose talent and beauty is up to par with her's.
She was the pioneer of thick brows... Lovely Hepburn... I like how her hair's always up in different style
[Sorry for my english, i'm french >.<] Audrey Hepburn isn't famous in France... And I don't know why. She's verry talented and beautiful ... I admire her !! [Je m'exprime aussi en Français pour ceux qui peuvent comprendre >.< Alors, Audrey Hepburn n'est pas vraiment connu en France, et sincèrement je ne sais pas pourquoi. Elle est vraiment une très bonne actrice et a une élégence inée. Je l'admire vraiment ...]
Ton anglais etait parfait (mais moi, mon francais est terrible @_@bbbb) Je suis surpris qu'elle ne soit pas vraiment connu en France @_@b Elle etait tres bon ami avec Givenchy qui est Francais non??? Je pense elle avait ete meilleur connu si elle parle en francais dans les films... /terrible french OMG I just totally show the entire world how terrible my French is @_@b Hope nobody's offended by bad French...