[youtube]LHVD_zO9zxw[/youtube] Title A Love to Kill, Ijuksa, This love I want to kill, The Love of Death, Detestable Love, Knock Out by Love, I Jukilnomui Sarang, 이 죽일놈의 사랑 Episodes 16 Cast Bi, Shin Min Ah, Kim Sa Rang, Lee Ki Woo, Kim Young Jae, Na Yoon, Kang Rae Yun, Park In Hwan, Yoo Hye Ri, Lee Min Hyuk, Kim Song Hee, Ji Sang Ryul, Im Ju Hwan, Lee Soon Jae, Choi Kwon, Lee Dong Ho, Park Soo Hyun, Kim Sung Hoon, Min Ji Ah and more.. Plot An innocent woman loves a man then leaves him. Because of her, the man becomes a human vegetable, and the man¡¯s brother swears revenge. But the brother ends up falling in love with the woman. Information from wiki[hide=0]LQ = asf/wmv, ~150+ MB HQ = avi, ~700 MB Hard Subbed: means the subs are on the video so you don't have to download a separate .srt file [/hide]
Korean | Eng.softsub | HDTV-AVI | 700 MiB | 1h8mn | 640 x 352p | HODOLI+FanSub(c)2005[hide]Eng.softsub - MegaUpload | FileServe Episode 01 - MegaUpload | FileServe Episode 02 - MegaUpload | FileServe Episode 03 - MegaUpload | FileServe Episode 04 - MegaUpload | FileServe Episode 05 - MegaUpload | FileServe Episode 06 - MegaUpload | FileServe Episode 07 - MegaUpload | FileServe Episode 08 - MegaUpload | FileServe Episode 09 - MegaUpload | FileServe Episode 10 - MegaUpload | FileServe Episode 11 - MegaUpload | FileServe Episode 12 - MegaUpload | FileServe Episode 13 - MegaUpload | FileServe Episode 14 - MegaUpload | FileServe Episode 15 - MegaUpload | FileServe Episode 16 - MegaUpload | FileServe (END) FileServe Folder Link[/hide][hide=100]MegaUpload Folder Link[/hide]* No BT + Canto dub available~